Гурток "Вокальний"
Вокальний спів сприяє координуванню слуху й голосу, розвитку вокально-хорових навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу, музичного слуху, почуття ритму та формуванню музичного мислення, естетичних смаків. Програма гуртка передбачає ознайомлення з історією розвитку народної пісні, народної музики, а також з сучасними українськими творами, адже в українській пісні закодовано суспільний ідеал народу.
Мета гуртка – ознайомити дітей з циклічними фольклорними творами(веснянками, колядками, щедрівками, жниварськими, купальськими , побутовими піснями), навчити аналізувати пісню за її літературно-поетичним змістом, музичними особливостями, а відтак вибирати стиль її виконання.
Важливе місце надається участі у концертах, адже індивідуальне, групове виконання пісні перед публікою, інсценізація пісень, виконання ритмічних рухів під музику сприяють самовираженню, випрацьовують впевненість у собі, наполегливість та естетичний смак.
Вокальний гурток працює в школі три години на тиждень. В роботі гуртка приймають участь 15 учнів. Гуртківці поділяються на три групи: солісти молодшого шкільного віку, солісти старшого шкільного віку та вокальний ансамбль.
Гурток "Юні музеєзнавці"
Даний гурток працює за програмою затвердженою адміністрацією школи. В музеї є декілька експозицій за різними напрямами "ІІ Світова війна", "Широківщина - козацький край", "Заснування Широкого" та ін.
Рада музею проводить пошукову діяльість, науково- просвітницьку та суспільно - корисну:
- проводяться зустрічі з ветеранами ІІ Світової Великої Вітчизняної війни, воїнами - інтернаціоналістами, майстрами своєї справи. Проводяться урочисті заходи на базі музею.
Гурток "Волейбол"
В школі працює гурток: "Волейбол". Мета даного гуртка:
- розвивати в учнів засобами гри в волейбол фізичні якості та навички ігрового мислення;
- любов до спорту;
- формувати стійкі мотиваційні установки на здоровий спосіб життя як одну з основних умов зміцнення власного здоров'я.
Гурток проводився відповідно до розкладу. Заняття було націлено на підготовку учнів до районних змагань з волейболу, організації дозвілля учнів, залучення дітей до систематичних занять фізичною культурою, виховання почуття товаришування, друбжи. Заняття гуртка проходило систематично, відповідно розкладу. Під час занять учні не тільки вивчали техніку та тактику гри, а й фізично розвивалися, виховували в собі почуття взаємодопомоги та взаємопідтримки. Під час занять велась пропаганда здорового способу життя.
Гурток "Основи візуального програмування"
Метою роботи гуртка є:
v формування теоретичної бази знань основ візуального програмування;
v опанування практичними навичками даного напрямку;
v розвиток логічного, аналітичного мислення та основних видів розумової діяльності: уміння використовувати індукцію, дедукцію, аналіз, синтез, робити висновки та узагальнення;
v розвиток уміння розв’язувати змістовні задачі різного рівня складності, олімпіадні задачі, користуючись теоретичними знаннями, математичним апаратом, літературою та комп’ютерною технікою;
v формування бачення можливостей використання набутих знань у майбутній професії;
v інтеграцію курсу з іншими предметами, що викладаються в навчальних закладах.
Програма курсу "Основи візуального програмування" охоплює теорію та практику, орієнтовані на опанування гуртківцями знань, умінь і навичок алгоритмізації i створення комп'ютерних програм для розв'язування задач прикладної математики та інформатики з використанням мови програмування високого рівня, основних алгоритмічних конструкцій, умовних, простих і складених операторів, циклів і рекурсії, даних статичної і динамічної структури, графіки. Це зумовлено, тим що саме ця мова програмування створювалась для опанування базовою алгоритмічної культури і є оптимальнішою та найзручнішою для вивчення основ алгоритмізації.
Найбільш вдалою формою організації навчального процесу в гуртку є лекційно-практична система, в якій виділяються лекції та практикум з розв’язування задач. Причому більше уваги приділяється організації різних видів самостійної роботи гуртківців. Керівник допомагає вибрати і визначити постановку задачі, контролює і направляє розробку прикладної програми, бере участь в її тестуванні.
Однією з головних ідей, покладених у роботу гуртка, є стимулювання самостійної роботи гуртківців шляхом виконання власних проектів протягом вивчення всіх розділів і тем, це насамперед спонукає до розвитку їх креативного мислення.
Гурток "Про ВІЛ без табу"
Метою гуртка є надати школярам інформацію про основні поняття щодо ВІЛ, обговорити шляхи передачі ВІЛ та методи профілактики ВІЛ – інфікування визначити поняття «толерантність», «стигла дискусія», «дискримінація». Окрім того тренінгові заняття пропонують дітям проаналізувати причини виникнення, таких явищ, як стигматизація та дискримінація; усвідомити причини та наслідки стигматизації людей, які живуть з ВІЛ; знайомлять з правилами людини та законодавством щодо ВІЛ інфекції та протидії дискримінації. Також обговорюються проблеми вирішення конфліктів мирним шляхом, та перегляди відеороликів на заплановані теми.
Гурток "Пізнайко"
Гурток "Пізнайко" відвідують діти 5-го віку. Даний гурток організований для підготовки та адаптації дітей до школи в ігровій формі.